Retourneren

Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren. De consument dient hiervoor een email te sturen naar info@sharonflowers.nl. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de email, aan Sharon Flowers. Mocht de consument de gehele order retourneren dan worden ook de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort.

​Custome-made boeketten.

Indien de consument heeft gekozen voor een ‘’custome-made’’ item is retouren helaas niet mogelijk. Wij zullen voor verzending altijd akkoord vragen d.m.v. foto’s.

Let op: Er gelden andere voorwaarden voor de sale en custome-made producten.

 

Hoe retourneer ik mijn pakket?

1. Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket.
3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. [retour adres: marktplein 85 1721CK Broek op Langedijk]
4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Retouradres:
Sharon Flowers

Marktplein 85

1721CK Broek op Langedijk